miercuri, 29 februarie 2012

Păcăleala locurilor de muncă ANOFM


Este regretabil faptul că păcăleala locurilor de muncă publicate pe site-ul ANOFM nu este demascată de către persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă, care îşi irosesc timpul şi resursele pentru o activitate inutilă. O să încerc să detaliez puţin şi dacă doriţi puteţi posta comentarii despre acest lucru aici pe blog sau direct pe site-ul ANOFM (dacă va oferă spaţiul necesar). Să încep cu .... începutul.  
Dacă căutaţi un loc de muncă în afara de site-urile gen  @@@@job_ unde vi se cere să creati cont de utilizator şi să va abonaţi la tot felul de actualizări nefolositoare (câţi aţi reusit să vă gasiţi de lucru aici !!!???),_ aveţi la dispoziţie ANOFM /AJOFM.
Aici vedem că ar fi mii si mii de locuri de muncă care mai de care, şi multumiţi începem să căutăm. Nu dau (încă) exemple  dar eu am apelat la AJOFM judeţul......... şi ciudaţenie mare : mi se spune din start că nu mai sunt locuri de munca  şi asta desi oferta era pe săptamâna în curs, din care nu trecuseră decât doua zile. Ii intreb: „Dacă ştiţi că sunt expirate de ce nu le ştergeţi?” la care am primit un răspuns profesional (HA, HA!): „ Nu avem timp să ne ocupăm de asta, dar dacă ştiti asemenea locuri de muncă  spuneţi-ne şi le stergem noi de acolo.” Ei bine după ce le-am dat cateva exemple ce credeti ca s-a întâmplat!? Au ramas bine merci  şi tot acolo sunt şi acum.
Atunci m-am gandit că ar fi o problemă cu respectiva Agentie Judeţeana şi am încercat la alta. Am dat telefon pentru a afla telefonul angajatorului. Sun la angajator şi ...ce credeţi,  locul s-a ocupat de O LUNA .   Sun din nou la agenţie şi mi se face legatura la alt birou pentru a face o sesizare. Am închis fără să mai fac nimic deoarece am pierdut aproape o jumatate de oră la telefon (şi vreo două pe internet ) şi totul costă: internet, curent, telefon, nervi, ( socoteşti totul mai ales atunci când nu ai un loc de muncă).  Nu mai povestesc de alte agentii judetene  unde un  roboţel  vă zice pasiv :” Pentru informaţii despre locuri de muncă apăsaţi:  1, 2, 123, etc.”, şi... puteţi astepta linistiţi, pentru că o să va raspundă după o jumatate de oră sau poate deloc.
Dacă extindem putin problema vedem că la nivel naţional din cele 6-7000 locuri de muncă rămân 60-70 si toate vă aşteaptă pe dvs. personal (unde or fi oare verii, nepoţii, cumnaţi şi alţi prieteni piloşi ai angajatorilor)
Iată un comunicat ANOFM publicat în ziarul Financiarul:  Peste 7.700 de locuri de munca sunt disponibile, la nivel national, in perioada 24 - 1 martie februarie (2012 n.n.), cele mai multe fiind in Capitala si in judetele Brasov, Cluj, Iasi, Bucuresti, Valcea, Calarasi si Ilfov.

Potrivit Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM), la nivel national sunt inregistrate 7.767 locuri de munca vacante.
Judetele cu cele mai multe locuri de munca disponibile sunt: Brasov (874), Cluj (832), Iasi (694), Bucuresti (506), Valcea (421), Calarasi (394), Ilfov (276), Timis (240) si Arad (264).
La nivel national, pentru persoanele cu studii superioare sunt inregistrate 680 de locuri de munca, cele mai multe pentru ingineri si subingineri, programator (50), asistent medical generalist (39), inspector asigurari (25), formator (13) si analist servicii client (12).

Vă doresc spor  în căutarea unui loc de muncă! 

8 comentarii:

  1. asta e problema din partea unui somer care isi cauta de lucru. problema este si pe partea cealalta, si undeva, de acolo vin si statisticile astea gresite. eu ca angajator, daca imi place de tine si vreau sa te angajez, nu pot sa iti incuvintez direct locul de munca, trebuie la OJM sa inscriu loc vacant in firma, si a doua zi sa anunt ca am gasit canditatul ideal la acel loc de munca. daca intre timp vine altul prin OJM, trebuie sa il angajez pe locul tau. deci foarte multe din locurile anuntate la OJM sunt locuri care au deja angajat, doar ca urmeaza formalitatile. din pacate nu suntem in germania. la noi totul e complicat

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, probabil si angajatorii au partea lor de vina pentru ca o data ocupat acel loc de munca ar trebui sa-l retraga de la AJOFM. Dar daca sunt angajati ai agentiei care se ocupa numai de treaba asta, cred au timp suficient in cele 40 ore/ saptamana sa mai intrebe amgajatorul respectiv (macar la o luna odata) daca mai are postul vacant sau i s-a ocupat. Probema cea mai mare e ca se formeaza ideea gresita ca somerii sunt lenesi, nu vor sa munceasca si ca isi merita cu prisosinta soarta.

    RăspundețiȘtergere
  3. pai angajatorul anunta in a treia zi ca sa ocupat locul. problema e la ofm.altfel ramane vacant si vine altu sa se angajeze. ideea e ca (dupa mine) 70-80 % din locurile de munca nu sunt reale. sunt locuri pe care angajatorul este obligat sa il anunte, dar pentru care, totodata, el si are angajatul potrivit. asadar sunt locuri de munca doar pentru statistica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va recomand http://dibanut.blogspot.ro/2012/01/serviciul-public-de-ocupare-asa-cum_6645.html, precum si celelalte subiecte tratate.

      Ștergere
  4. Va recomand http://dibanut.blogspot.ro/2012/01/serviciul-public-de-ocupare-asa-cum_6645.html, precum si celelalte subiecte tratate.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu trebuie sa ne mai miram cand in tara asta totul merge anapodaRomanul este rabdator si pentru situatii mai dificileTocmai aceasta rabdare l-a facut de povesteProblema este ca niciodata nu vom fi multumiti de noiTotul la noi se bazeaza pe inselaciune si din cauza aceasta pierdem moral si material

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic vrăjitor numit Dr.DWAN m-a ajutat să-mi repar relația. Mi-a fost zdrobit când logodnica mea mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine pentru că avea o aventură cu cealaltă femeie la care lucrează. Plângeam și plângeam în fiecare zi, până când a devenit atât de rău încât am apelat la Internet pentru ajutor, atunci când am citit o recenzie despre marea muncă a Dr.DAWN, apoi l-am contactat pentru ajutor pentru a-mi recupera iubitul, el m-a ajutat să fac o puternică (vrajă de dragoste de reconciliere) și spre cea mai mare surpriză a mea, după 48 de ore în care am făcut vraja de dragoste, logodnica mea s-a întors în genunchi rugându-mă să-l iert. Acum suntem căsătoriți fericiți și toate mulțumirile sunt adresate Dr.DAWN Wonders pentru că m-ați ajutat să-mi salvez relația, puteți contacta Dr.DAWN prin adresa sa de e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
    WhatsApp:+2349046229159/
    +3550685677099

    RăspundețiȘtergere
  7. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă doriți să tratați infertilitatea.
    *Dacă vrei să-ți răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere